Drs. Severijns wordt praktijkhouder!

Met veel enthousiasme kan ik vertellen dat ik per 2026 uw vaste huisarts word. Velen van u hebben mij ontmoet sinds ik in januari dit jaar in St. Odiliënberg gestart ben. Sommigen van u wisten al dat ik het praktijkhouderschap aan het onderzoeken was, voor anderen zal dit nieuw zijn. Sinds mijn komst ben ik er snel achter gekomen dat het hier gaat om een praktijk met een
hecht team en een prettige patiëntenpopulatie. De keuze om te blijven was snel gemaakt. Mijn doel voor de komende jaren is om u goede, laagdrempelige en warme zorg te leveren. En om rust te creëren na een onzekere periode. Deze verandering brengt ook verschuivingen met zich mee.
Zo zal dokter Willems per 1 oktober de praktijk verlaten. We nemen afscheid op goede voet, namens het hele team wil ik haar
bedanken voor de stabiliteit die ze gebracht heeft in de afgelopen 2 jaren. Vóór de jaarwisseling ontvangt u uitgebreidere informatie over de praktijkovername